الخميس، مايو 04، 2006

عشرين مرة إجا و راح الصيف!


سامحينا يا ست فيروز استعرت حتة من أغنيتك و شحورتها...
أصلها كانت بتقول "عشرين مرة إجا و راح الثلج" في أغنية "شادي"..

نيجي للمهم ..

ده الصيف رقم عشرين اللي يعدي عليّ في حياتي (عندي عشرين سنة و حتة دلوقتي)، و أنا مش بأحب الصيف، بس الحمدلله الصيف هنا في مصر أرحم من حتت كتيــــر، زي إسلام آباد مثلا (عاصمة باكستان)، الصيف هناك كان مولع فرن!

الحاجة الوحيدة اللي بأحبها في الصيف إنه الوقت المثالي للسباحة سواء كان في مصيف أو حمامات سباحة، بس بما إني ما عنديش لا وقت و لا فرصة أصيف مش عاوز أشوف وشه!

و أكتر حاجة بأكرهها الدبان و النامووووس .. أعوذ بالله..

بس خلاص كفاية!
هو لازم أرغي و للا ايه؟!!
هو أنا بأكتب لي و للا بأكتب لكم؟!!
مش عاجبكم ما تقرووش

هناك 3 تعليقات:

dead man يقول...

انا اصلا بكره الصيف موت الصيف يجي من هنا وانا اجنن من هنا علي كل ربنا يرحمنا وعقبال ما نبقي زي اليابان اللي فى الاحلام و الشوارع يبقي فيها تكييف ,, ابطل رغي علشان كده انا كتبت اكثر من صاحب المدونة سلام

Unknown يقول...

leeh el mo3amla el say2a deh bas mennak :D
fe3lan ana bakrah el seef mooot w by5aleny ma5no2a dayman 3ala el 3aks men el sheta 7abeeby moot
bas mosh moshkelz modtareen nesta7meloh mafesh 3'eer keda
salam ya basha

غير معرف يقول...

والله يا بني اي حد يتكلم عن فيروز انسي .. يعني انت بتتكلم اردو حضرتك ؟؟ اممممم طب يعني ايه منهجي اكيلي تشور دو؟؟
وفي يوم من الايام ولعت الدنيا ناس ضد ناس علقوه بهي الدنيا بمناسبه ضرب النار اللي في ولاد البلد , مش انا عرفت مين اللي عمل الفصل البايخ
مش قايله يلا بقي ...وووو"ضاع شادي