الأربعاء، مايو 16، 2007

هذا الجزء من حياتي..

هذا الجزء من حياتي أسميه "البحث عن أجوبة"

(مستوحى من فيلم The Pursuit of happyness)..

هناك 11 تعليقًا:

قضية عم أحمد Ahmed Case يقول...

حلو اوووووووووووووووووووووووي
يا مصعب
حلوة اوي الصورة حلو اوي تعبيرات وشك فيها وحلو اوي رسالتك بس يا ترى لقيت الاجوبة اللي كنت بتدور عليها من ساعتلها؟؟؟؟؟؟؟

Reemo يقول...

كثيرا ما نبحث عن اجابات لاسئله فى الصغر
لكن غالبا ما نفشل فى ايجاد تلك الاجابات فى الكبر
فأحلام عالم الصغر تختلف تمام عن واقع عالم الكبر
الصوره حلوه خالص
تحياتى

الحلم العربي يقول...

طالما اهتديت للسؤال فسوف تهتدي يوما غلى الجواب إن شاء الله
لكن يا ريت كل الأسئلة مثل أسئلة الولد اللى في الصورة
تحياتى لصاحب البوست العميق

Camellia Hussein يقول...

ايه التصميم اللي علي وشك ده؟!!!!!!كانك سايق دبابة ياأخي مش سايق عجلة

Nasr Misr يقول...

هل تجدها عادة؟
انا دايما البرشام بيضيع مني في الطريق.
:)

monasosh يقول...

يا حركاتك!! الصورة حلوة
:)

عمر عاشق القرآن يقول...

ان شاءالله تلاقى الأجوبة قريبا

وبرضه مينفعش أمشى من غير ما اقول حسيت بحاجة فى الصورة مش طبيعية

صورة حلوة أوى

LAMIA MAHMOUD يقول...

يا لهون على البيبي .. هو اية اللي بيحصلكوا لما بتكبروا يا مصعب؟؟!


يلا ما علينا الصورة عبقرية والتعليق على الصورة اعبقر

elkamhawi يقول...

يارب يوفقك

Amira Hassan يقول...

انا بعشق الفيلم ده اساسا

كنت عسول و انت صغير خالص يا مصعب

لميا:
ماله بس يا لمي لما كبر...مهو لسه عسول اهو..ده حتى شكله احلى لما كبر

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

على فمكرة يا جماعة دي مش صورتي..
دي صورة تعبر عن اللي أنا عاوز أقوله

شكله الوحيد اللي فهم أبو رفعت السكرة